-

Mitt FÖRSTA cravings!

2010-04-18 @ 08:03:10
Jag som aldrig haft cravings tidigare varken denna gång eller med Max, nog för att jag har utnyttjat situationen rätt friskt med att "jag måste ha godis" eller "jag behöver......". Men nu är det på riktigt jag MÅSTE ha och jag BEHÖVER min apelsinjucie! Så vansinnigt gott!! Och det ska va iskall bravo annars får det va. Jag dör varje gång jag häller upp ett nytt glas och sen njuter jag tills glaset är slut och tar mig så fort jag kan till kylen om jag inte lyckats charma Johan att fylla på vilket han oftast gör så kan jag börja njuta på nytt.


Kommentarer
....................

Du glömmer väl inte bort att du kan bli prenumerant på min blogg på bloglovin.

bloglovin

Kommentera gärna men lämna ett namn så jag vet vem du är.



Kommentera inlägget:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback