-

Måste bara dela med mig om tidernas roligaste aprilskämt!

2010-04-01 @ 22:59:20
Vet inte vilket år det var men jag bara älskar det skämtet som GT och GA lyckades få ihop. Man hittade ett och annat lur i tidningen men så kom en sak som fick i synnerhet tanterna att sätta morgonkaffet i halsen. Detta var i vilket fall den dagen då man visar upp dom nya bebisarna i tidningarna och det var lite lagom många familjer denna dag, men som ni kan räkna ut så var det något som inte stämde. För den observante så var en och samma kille med på TVÅ bilder, alltså med två olika tjejer! Man tänkte direkt att visst fan händer det att det finns dom som har ställt till det för sig men att sen välja att vara med i tidningen med BÅDA familjerna var lite magstarkt. Folk blev helt tokiga över detta lyckade skämt! Och jag tycker att det är så klockrent, för tanken är inte omöjlig men ganska osannolik. Och vilken lättand det var när man insåg vilken dag det var.
Vilket är ditt favoritskämt??

Kommentarer
....................

Du glömmer väl inte bort att du kan bli prenumerant på min blogg på bloglovin.

bloglovin

Kommentera gärna men lämna ett namn så jag vet vem du är.



Kommentera inlägget:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback