-

Lördag.

2010-04-24 @ 21:15:06

Dagen började klockan tio, här kommer ena sovmorgonen efter den andra, kan ha att göra med att Max är smått förkyld och säg det onda som inte har något gott med sig. Så utvilade åt hela familjen frukost i lugn och ro, sen bar det av till stället där hela ön befann sig idag, Snickern.... Vi skulle köpa kakel och lite annat till mina föräldrar som dom ska ha till stugan. Allt gick som en dans och jag lyckades hitta en söt lite prinsesskrona som jag blev kär i och ska ha i sovrummet, tror jag.
  Därefter åkte vi till stan för att fixa lite ärenden, numera fungerar vi mer eller mindre som en normal familj då man har helgerna till för att uträtta saker, vilket känns trevligt, men idag blev det föööör mycket för mig trots att vi bara var i tre affärer. Så ikväll när Johans bror Niklas skulle firas så hade jag så ont i ryggen hela tiden att jag knappt orkade sitta med vid bordet, så nu är vi hemma och Johan och jag har krupit upp i soffan och bara slappar.

Jag har kommit på en sak jag längtar efter att göra med en icke gravid kropp. Att sätta sig i soffan och dra upp benen mot bröstet, jisses va mysigt!


Kommentarer
....................

Du glömmer väl inte bort att du kan bli prenumerant på min blogg på bloglovin.

bloglovin

Kommentera gärna men lämna ett namn så jag vet vem du är.



Kommentera inlägget:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback