-

Läkarbesök med nytt ultraljud.

2010-04-21 @ 09:55:59
Då har jag gjort ulta ljud nummer 6 idag. Men idag fick jag inte se Mini, utan jag fick nöja mig att se något så spännande som livmodertappen, som såg fin ut och jag hade bara öppnat mig yttepytte som tur var. Men jag ska fortsätta vila (som att jag kan göra annat) och så fick jag bricanyl mot förvärkarna och en hög med alvedon på recept. Så nu hoppas jag att allt ska bli en aningens bättre. Vi pratade även igångsättning och jag har på känn att vi kommer ta upp det igen när vi ska träffas för att prata kjesarsnitt nästa gång. För ännu har jag inte tagit något beslut om hur Mini ska komma ut, men ut ska h*n!!! Nu ska jag försöka sova en stund innan det är dags för att åka ner till förlossningen igen för att prata förra förlossningen med aurorabarnmorskan och så ska jag lämna kissprov, för att kolla att jag inte har urinvägsinfektion som är felet till att jag har så mycket förvärkar.
Jo just det, min läkare sa att om jag har helvetesnätter ska jag ringa förlossningen så får jag sova där ett par nätter med morfin och mera bricanyl.

Kommentarer
Postat av: Jenny

Bricanyl is the shit!

Elis stannade ju inne 20 dagar extra men sen fick det vara nog =P

2010-04-21 @ 12:50:32
URL: http://jennyls.blogg.se/
Postat av: Stina

Bricanyl funkade inte för mig. Fick ligga med något dropp som stannade värkarnan i vecka 34.



Står mer om det i bloggen. Mina förvärkar berodde på uvi...



Hoppas att det kommer gå bra för er!!! KRAM



2010-04-21 @ 14:06:45
URL: http://fladdor.blogspot.com
Postat av: clara *författaren*

Ja vi får verkligen hoppas att det blir lite lugnare nu dom kommande veckorna, annars kommer jag bli galen.

2010-04-21 @ 22:34:21
....................

Du glömmer väl inte bort att du kan bli prenumerant på min blogg på bloglovin.

bloglovin

Kommentera gärna men lämna ett namn så jag vet vem du är.



Kommentera inlägget:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback