-

Jag ska få sova!!!

2010-04-28 @ 19:18:56
Inatt ska jag äntligen få sova en hel natt utan ont i ryggen och utan sammandragningar, jag ska få sova precis som en vanlig människa förutom att jag kommer va stenad. Jag ska åka ner till bb och få sova där och ni anar inte hur lycklig jag är. FIck prata med jordens goaste barnmorska som fixade trots att dom har det fullt på hela avdelningen så ska det stå en säng till mig redo klockan tio. Så imorgon hoppas jag på att känna mig lite piggare, lite gladare och lite mera som den Clara som jag vill va.
Kommer kännas lite konstigt att vakna imorgon bland alla nyblivna föräldrar och inte tala om alla bebisar och påminnas om att vår kommer ligga på insidan bra länge till.... Men en dag är det våran tur.

Kommentarer
....................

Du glömmer väl inte bort att du kan bli prenumerant på min blogg på bloglovin.

bloglovin

Kommentera gärna men lämna ett namn så jag vet vem du är.



Kommentera inlägget:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback