-

I den bästa av världar.

2010-04-27 @ 20:26:34
Så skulle jag inte sitta här ikväll igen med en kass rygg och ångest över att jag är gottgott sugen, trots att jag vet att jag har svinsvårt att gå ner alla gravidkilon sen. Men ännu har det inte åkt fram något gott så vi får väl se. Men jag vill ha chips, godis, glass och allt annat onyttigt!! Buhuuuu!!! Så i den bästa av världar hade jag redan suttit här med allt gott som kan tänkas och då hade jag varit sådär normal-smal-snygg-gravid men nu är inte fallet så, vi lever i en skitvärld där kalorier sätter sig som fästingar en midsommarafton på landet.

Kommentarer
....................

Du glömmer väl inte bort att du kan bli prenumerant på min blogg på bloglovin.

bloglovin

Kommentera gärna men lämna ett namn så jag vet vem du är.



Kommentera inlägget:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback