-

Gravidvecka 28.

2010-04-07 @ 20:53:18

Jaha här rullar tiden på och vi är redan inne i vecka 28! Känns inte klokt, det var ju nyss jag fick blödningen och allt var hopplöst, men här sitter vi nu, bebisen verkar må alla tiders och jag går runt och tittar på kläderna vi köpt för att kunna ställa in mig på att de en dag kommer fyllas ut av en underbar liten varelse.
När jag väntade Max var jag rädd för att vi skulle få en ful bebis med mina och Johans sämsta drag men dom tankarna finns inte alls denna gång, jag är övertygad om att även denna gång kommer det vackraste barnet i världen, men jag är även säker på att barnet kommer va helt olik Max. Jag gissar på att h*n är blond och har ett eget utseende. Jag tror att det är en glad skit det med men som kommer vara stark i sin vilja. 
   Jag har hittat ett namn till bebisen som för övrigt Max kan säga numera, så nu återstår det bara att få Johan lika säker som jag är. 
   Magen är nu så stor att folk redan tror att vi ska "ha imorgon" och det var kanske inte helt oväntat, men känns lite si och så.

Bebisfakta: Väger ca 1,2kg, 25 cm lång och fötterna är ca 5cm långa (!) och nu är allt färdigt bakat så nu ligger Mini bara på jäsning för att en dag få möta oss.

Oj vad jag längtar efter dig min lilla skrutt!! Och jag hoppas att resten av tiden ska gå lättare än allt vi varit med om hittills. Nästa vecka är det dags för att gå och prata med Auroratanten, det ser jag fram emot massor!

 


Kommentarer
Postat av: LeeLoo

Grattis till v.28! Oscars fina påskbody kommer helt oväntat från Ica Maxi! Nu är det inte lång tid kvar, spännande! Heja på snart är han eller hon här!

2010-04-07 @ 21:57:25
URL: http://leelooos.blogg.se/
....................

Du glömmer väl inte bort att du kan bli prenumerant på min blogg på bloglovin.

bloglovin

Kommentera gärna men lämna ett namn så jag vet vem du är.



Kommentera inlägget:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback