-

Föda barn är inte det enda som gör ont....

2010-04-13 @ 21:30:17
För det gör tamejfan ont mer eller mindre ont hela jävla vägen dit också! Jag blir tokig på min kassa rygg och alla dessa meningslösa sammandragningar! Skulle önska att jag kunde sövas fram tills den dagen Mini är redo att möta världen och då kan dom väcka mig när h*n är på samma sida som vi. Att snudd på varje kväll lägga sig och tänka "helvete, det kan bara inte sätta igång redan", men jag vet att jag somnar ifrån det och oftast sover jag sen några timmar utan värkar.
   Att gå en promenad kan vara ett helt företag, det spänner, ömmar, drar hela tiden. Så några längre promenader kan man ju drömma om, även om det är något jag verkligen verkligen skulle behöva. Kilona bara hopas sig som dammet under soffan och jag vet sen efter Max att jag är inte den som "ammar av mig kilona" direkt, där ska det slitas med blod svett och tårar om vågen ska röra sig i rätt väg.
  
   Men idag ringde min barnmorska för att kolla hur jag mår och hon tyckte som jag att jag mår skit och hon bokade in mig på en läkartid nästa vecka och hon tyckte inte att jag skulle gå och lägga mig om förvärkarna gör sådär galet ont som dom gör vissa kvällar, då ska vi tydligen åka ner till förlossningen och va där.... Så nu hoppas vi att det inte blir fler såna nätter, det är ju lååååångt kvar tills Mini ens ska komma på frågan om att titta ut.

Jo just det, tutelitut!! Vi är nu inne i vecka 28+0 idag!!
 

Kommentarer
....................

Du glömmer väl inte bort att du kan bli prenumerant på min blogg på bloglovin.

bloglovin

Kommentera gärna men lämna ett namn så jag vet vem du är.



Kommentera inlägget:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback