-

Fin dag med fina personer.

2010-04-23 @ 17:09:43
Idag tog jag ett modigt beslut, jag beslöt att Max skulle få vara hemma från dagis för att få följa med till Nina och Ville. (så gissa om jag är slutkörd nu!) Där ute var det så himla trevligt, Max och Ville tycker ju så mycket om varandra trots att Ville visar det ibland med att slå Max, men eftersom Max gillar Ville så förlåter han fort och dom leker så fint så. Då passar Nina och jag på att pyssla med bloggen osv. Trevligt trevligt!!!
Pricken över i:et idag var när grabbarna sov i sina vagnar och vi satte oss i solen med gudomliga bullar som Nina bakat och pratade etikfrågor. Sen passade vi på att fota magen i olika lägen och jag poserade värre än Victoria Silverstedt. Så det ska bli spännande att se om det blev något kort alls som blev bra eller om jag ser ut som barbapapa på alla bilder, vem vet?! Oavsett så ska vi gör om samma sak igen om dryga en månad, när magen är megapegastor men ändå inte påvägentillförlossningensmällstor. Men då ska Johan va med och vi ska ta lite bilder på oss tillsammans, så gissa om vi söker inpiration och rekvisita nu! Och kul ska det bli, hoppas på att jag kommer få lite färg innan dess. Idag vart alla kort så spontana med oborstat hår, osminkad och med naglar som inte blivit skötta..... Så då kommer det bli lite mera proffigt fotat med en modell som kommer se mer ut som en gravidmodell än som ett WT.

När vi kom in till stan åkte familjen förbi den nya outletten precis efter flyget där dom säljer ittala och höganäs billigt värre, några nya fynd blev det såklart, men jag ska nog skrapa lite i plånboken och övertala Johan om att vi faktiskt faktiskt faktiskt behöver en sak till som jag verkligen ångrar att jag inte köpte för att jag tyckte att den var för dyr....... Men inser nu att det var faktiskt kärlek och att den skålen skulle göra sig så fint hemma hos oss...
Väl hemma satte vi ihop Max bord och stolar som han ska ha i sitt rum, så nu har killen ett riktigt barnrum, med allt vad det innebär.

Kommentarer
Postat av: LeeLoo

bilderna blev jätte fina! Förstår att ni hade det mysigt idag! det var "tur" att ni inte kom till myllan för det med djuren hade blivit inställt pga vädret & det var skit mycket folk där & jag hade ont i huvudet! ;-)Hoppas vi kan sammanstråla en annan dag istället. Jag har nu ändrat Willes dagar & tider på dagis, han går nu tis-tors 9-14...Kram

2010-04-23 @ 21:16:41
URL: http://leelooos.blogg.se/
Postat av: Carola

Nyfiken på hur Max rum blev med dom nya sakerna??

2010-04-23 @ 21:19:30
Postat av: Sarah

Om en månad? Då är det ju slutet av maj. I slutet av maj förra året var jag på den här platsen: http://gundel.blogg.se/2009/may/nature.html

Det var helt jävla underbart. Åkt dit :)

2010-04-24 @ 13:05:04
URL: http://gundel.blogg.se/
....................

Du glömmer väl inte bort att du kan bli prenumerant på min blogg på bloglovin.

bloglovin

Kommentera gärna men lämna ett namn så jag vet vem du är.



Kommentera inlägget:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback