-

Familjelördag.

2010-04-17 @ 17:07:11
Idag har vi varit i Tofta i pappas och mammas sommarstuga och fixat och donat. Jag och Max höll oss ute på gården och gungade för att inte trampa runt bland all färg. Sen sopade jag och Max så fint, men även det tröttnade vi på och sen var ryggen och förvärkarna föööör jobbiga så då fick Max sova middag och jag satt på en stol och umgicks med dom andra som fixade så fint. Känns så värdelöst att inte kunna göra något, men jag sitter hellre på en stol här och glor än måste va i Linköping för att värkarna är för jobbiga....
   Jag skulle agera grillmästare och fixa korv till alla som var där och i detta fallet gick jag tråkigt nog mest på utsidan för den såg bra ut men insidan var kall..... Så kan det bli när jag ska grilla, inte helt oväntat. Därefter åkte vi hem med ett stopp på Willys för att köpa lördagsgodis och en miljard andra saker som vi tydligen behövde. Något som slår mig varje gång vi är på Willys är dessa mega laddningar av saker som dom säljer, tex 5kg tacosås, 100 pizzakartonger, 10 kg pommes och att affären i sig har noll inspiration för att vilja handla. Så varför vi hamna där vet jag inte, jo Johan ville ha någon juice som bara dom har.....
   Nu ligger jag i soffan som en strandad val och bara väntar på att förvärkarna ska tona ner så vi kan ha en lugn kväll.

Kommentarer
....................

Du glömmer väl inte bort att du kan bli prenumerant på min blogg på bloglovin.

bloglovin

Kommentera gärna men lämna ett namn så jag vet vem du är.



Kommentera inlägget:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback