-

Ett berg av saker och en trött morsa.

2010-04-06 @ 13:19:14
Vi kom hem inatt efter att ha varit hos Johans mormor Maggan och hennes gubbe Robban. Vi fick vara med om både det ena äventyret efter det andra och allt som allt får resan ett starkt VG. Vi hade trevligt och tiden rullade på och inte tala om allt som vi köpte till Max rum på IKEA och till alla andra rum också för den delen. Så nu ska vi ÄNTLIGEN få ordning på torpet, som vi har längtat! Men vissa av sakerna får vi vänta två veckor på, vi köpte en aningens för många halvstora saker så dom fick inte plats i våran bil utan står nu på en parkering vid arlanda medan svärisarna är på Cypern. Vi passade även på att köpa lite sommarkläder till både Max och Mini, vissa av plaggen till Mini är hemliga för det säger för mycket om vad som väntas där inne. Hihihi!
Eftersom svärisarna som även dom var hos Maggan och Robban, åkte utomlands fick vi ta med Smilla (deras valp) tillbaka till ön..... JAG KOMMER ALDRIG NÅGONSIN SKAFFA HUND!! Det är lärdomen av det dygnet.....
En annan sak som var kanon var vagnen vi köpte, Max stormrivs i den och ber tom om att få sätta sig i den och njuter verkligen av den, så där är vi alla nöjda. Bilder från helgen kommer så småning om, nu ska jag fortsätta sätta ihop möbler och diverse prylar.

Kommentarer
....................

Du glömmer väl inte bort att du kan bli prenumerant på min blogg på bloglovin.

bloglovin

Kommentera gärna men lämna ett namn så jag vet vem du är.



Kommentera inlägget:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback