-

80 dagar kvar till det sägs vara dags.

2010-04-17 @ 09:39:06
Tyckte det var halvtid nyss men nu har vi hela 80 dagar kvar tills det är beräknat att få träffa Mini. Och imorse i sängen när jag läste Lilla Storebror för Max så frågade vi honom om han ska bli storebror och då sa han nickande "torebro". Så mysigt.

Idag ska vi tillbringa dagen i Tofta med mina föräldrar som vråljobbar med farfars gamla hus, dom ska hyra ut det i sommar så vi ska försöka hjälpa dom så gott vi kan, inte för att vi är den bästa truppen med en gravid med kass rygg och sammandragningar, en ett och ett halvt åring som är överallt och en karl som kan jobba massor men måste hålla ögonen på Max eftersom jag är så långsam. Men vi ska försöka göra lite iaf.

Kommentarer
....................

Du glömmer väl inte bort att du kan bli prenumerant på min blogg på bloglovin.

bloglovin

Kommentera gärna men lämna ett namn så jag vet vem du är.



Kommentera inlägget:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback