-

Utflyktslördag och söndag.

2009-09-07 @ 11:52:41
Och sen kom lördagen, en aningens trött och sliten trotts en snudd på torr kväll. Klockan 10 begav vi oss i två bilar mot Fårö, mamma, pappa och Julia fick åka bakom oss. Väl framme tog vi en lunch på Ebbes, det tyckte Max var himla kul. Min mat var FULL med svartpeppar, inte lika kul...

 


Fina Julia



Vid stugan i Sudersand.


Vi systrar hade bokat stugan och fixat kräfskiva i smyg i present till pappa.
Han blev superglad.

Födelsedagsbarnet!


Max gillar kräftskiva.


Glada gänget

Rundtur på fina fina Fårö.

Min favoritkyrka. Den är makalöst fin, eftersom den är så ljus och inte mörk och deppig.


Hittade Bergmans gravsten.


Tillslut grillade vi korv i Tingstäde, då kom jag och mina systrar på hur kul man
kan ha med några plastmuggar..
Ungefär såhär kul....

När vi kom hem sov jag i drygt ett dygn... Det var den helgen det. :-)


Kommentarer
Postat av: nina

Så trevligt ni ser ut att ha haft.

2009-09-07 @ 14:51:23
URL: http://ninaruthstrom.blogg.se/
Postat av: Anonym

Du har en fin blogg med många fina kort på er son, men jag har en liten fråga.

Umgås ni bara med dina föräldrar och är det bara dom som är barnvakt? Din mans föräldrar kanske bor någon annanstans eftersom dom aldrig är med eller har hand om den lille?

Känner er inte men är själv en farmor i Västergötland som nästan aldrig får träffa mina barnbarn då det bara är mormor som gäller, trots att jag bor i samma stad.

2009-09-07 @ 16:25:47
Postat av: Clara

Tack för att du gillar bloggen!

Klart att farmor och farfar finns med i gänget, det är bara det att kameran kommer oftare fram hemma hos mina föräldrar. Med passning så lämnar vi nästan aldrig bort Max men om vi gör det så är det min mamma som passar honom.

2009-09-07 @ 16:56:40
URL: http://cklaris.blogg.se/
....................

Du glömmer väl inte bort att du kan bli prenumerant på min blogg på bloglovin.

bloglovin

Kommentera gärna men lämna ett namn så jag vet vem du är.



Kommentera inlägget:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback