-

Packat och glad

2009-09-11 @ 11:38:22
Äntligen har vi packat klart. Så nu kan flyget lyfta snart tycker jag.
Vi har tom hunnit med öppnis på terra nova kyrkan i sällskap med Jenny, Julie och mini Elis. Himla trevligt men det var en aningens för lång sångstund på hela 40 minuter, fanns inte nån som orkade med det kan jag lova, varken barnen eller föräldrarna. Annars så var det trevligt att va tillbaks där. Max tycker det är så kul med andra knallhattar och alla saker som finns där.
   Och nu sover min lilla skatt i vagnen och vi ska ta oss in till stan för att träffa Cattis som gör finbesök på ön. Ser så fram emot att träffa henne igen, trots att det inte var så himla länge sens vi sågs senast.

Jisses, jag har verkligen mycket att vara glad för idag och till råga till på allt så sov Max för första gången på flera millenier (känns det som) i sin egen säng HELA natten i ett svep och sen när Johan gick upp vid sjutiden så följde Max med så jag fick sova till halv åtta. DET är LYCKA!!

Kommentarer
Postat av: Carola

Oh har de börjat. Synd att ni inte sa till så jag och Leia hade kunnat hänga med. Ha de så trevligt i Turkiet nu. Kram

2009-09-11 @ 12:45:07
Postat av: Clara

Ja det va synd, jag trodde ni bara ville vara hemma och mysa och stänga er ute från alla förkylningar. Vi får ta det nästnästa vecka, då är vi redo för Babbsan och co igen. :-)

2009-09-11 @ 14:47:37
URL: http://cklaris.blogg.se/
Postat av: malena

Trevlig resa till er, du får berätta allt över en fika sen!

2009-09-11 @ 18:57:48
Postat av: Mia

hoppas du har en underbar semester

kram Mia

2009-09-16 @ 09:05:10
URL: http://4rok.blogspot.com
....................

Du glömmer väl inte bort att du kan bli prenumerant på min blogg på bloglovin.

bloglovin

Kommentera gärna men lämna ett namn så jag vet vem du är.



Kommentera inlägget:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback