-

Jag älskar hösten.

2009-09-22 @ 13:47:40

Idag vaknade vi runt halv sju av en pigg liten snurre sprätt som kröp omkring i sängen och sen var det bara att gå upp. När jag kom ut i köket insåg jag att "helvete, här går det INTE att äta frukost och detta ska absolut inte Johan se!". (igår började jag stryka ALLT som vi har i linneskåpet och det ligger nu över hela köket i en miljard högar) Så jag gjorde en egen liten smart kupp som innebar att jag sa till Johan att vakta Max i vardagsrummet och sen gjorde jag iordning frukosten på en bricka och så åt vi den framför nyhetsmorgon, vilket vi inte har gjort på över ett år. Ljusen på bordet och en Max som i lugn och ro petade i sig russin och majsbågar gjorde detta till en underbar höstmorgon.





Kommentarer
Postat av: Nina

Ååå en sån fin å god frukostbricka. LYX!

2009-09-23 @ 08:49:33
URL: http://ninaruthstrom.blogg.se/
....................

Du glömmer väl inte bort att du kan bli prenumerant på min blogg på bloglovin.

bloglovin

Kommentera gärna men lämna ett namn så jag vet vem du är.



Kommentera inlägget:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback