-

Hell of a night

2009-09-04 @ 10:37:05
Igår precis vid middagstid upptäcker jag att Max inte är sig lik genom att jag såg mig själv som en morsa på 40talet ståendes vid spisen, lagade husmanskost och med en gråtandes unge på höften... Tänkte att han var hungrig men när maten kom fram ville han inte ha.... Vi kom då fram till att han nog hade feber igen... Och så var det, ingen mat blev det och bara en halv flaska välling sen, därefter sov han oroligt mellan oss hela natten, varm så att det kokade och ledsen till och från hela natten. Så min plan var att jag skulle gå och simma imorse, det sket sig kan jag lova! Jag somnade lagom tills det var dags att gå upp så idag är jag lagom pigg.
Men jag har ett litet projekt som jag ser fram emot, jag ska göra en egen lavendelpåse, ni ska få se sen.
Dessutom ska vi göra klart skötbordet idag som vi har byggt själva.

För övrigt så ska JAG ut ikväll med min lillasyster Hanna och hennes kompisar som är runt 20 hela högen. Hanna har dragit med mig på Kakan (!), idag är det skurkkaka och jag ska va Roxie Hart (+20 kg). Men kul ska det bli!
Ni får se bilder sen på min snygga outfit, hihi!!

Så nu är det bara att vila ifatt så jag orkar med denna dag.

Kommentarer
Postat av: nina

Å så mkt spännande det var på gång här. ser fram emot att få se lavendelpåsen och outfiten.

Trist att han har feber lille gossen. Vilka fina skor han fick förresten.

Ha så kul ikväll!

2009-09-04 @ 11:39:22
URL: http://ninaruthstrom.blogg.se/
Postat av: Clara

Det ska jag!! :-)

2009-09-04 @ 11:53:25
URL: http://cklaris.blogg.se/
Postat av: julia

men vadå hannas poolare. ja å ida ska ju också på kakan...

2009-09-04 @ 12:16:36
Postat av: Jenny

Vi skickar kramar (och Julie skickar envist en puss) till Max!



Parta för mig också!

Nån gång ska den här morsan också med ut och där med basta!

2009-09-04 @ 12:49:33
....................

Du glömmer väl inte bort att du kan bli prenumerant på min blogg på bloglovin.

bloglovin

Kommentera gärna men lämna ett namn så jag vet vem du är.



Kommentera inlägget:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback