-

Fika med mammor och knoddar i Small och XXSmall

2009-09-23 @ 21:57:26
Idag var jag, Max, Jenny Julie och lilla Elis bjudna hem till Carola med sina tjejer Leia och nya medlemmen Lova som var söt som socker! Carola hade bakat smarriga brödbullar och bjöd på mellis. Otroligt att man redan är tillbaka till mellisbordet, mysigt värre. Sen lekte Max, Julie och Leia för fullt med ALLA Leias saker. Lilla Elis sov precis som vanligt, för övrigt så väger han nu nästan lika mycket som när Max föddes (!!) och han är nu ca två och en halv månad (!), otroligt så olika det kan va. Vi mammor pladdrade på som vanligt och sen gick vi på husesyn och jag måste säga att maken till prinsessrum har jag ALDRIG mött på någonsin, det var som att kliva in i en tapetkatalog, så himla duktigt gjort utan att vara too much. Under tiden låg lilla Lova på mamma Carolas arm och var bara sådär som bebisar är, dom påminner mig om att mirakel inte behöver vara stora på jorden för att finnas, för är det något som är ett mirakel så är det nyfödda små liv. Lika imponerande varje gång det lyckas bli en hel bebis. Och idag fanns det två pyttesmå och tre små mirakel i samma rum.

två mycket små personer
Här har vi pluttarna Lova och Elis en mycket vacker duo.

Jag tog lite fler kort men dom blev så suddiga att dom var inte värda att lägga upp.


Kommentarer
....................

Du glömmer väl inte bort att du kan bli prenumerant på min blogg på bloglovin.

bloglovin

Kommentera gärna men lämna ett namn så jag vet vem du är.



Kommentera inlägget:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback