-

Bio.

2009-09-02 @ 22:16:35

Ikväll var jag och Johan på bio för första gången på typ två år. Så mamma och syster Hanna passade Max, 1000 tack för det! När vi kom till bion beställde vi popcorn och cocacola, och du milde vad vi åt!!




Kvällens film var Sommaren med Göran, ganska kul med tanke på att min kära far heter Göran och vi har tillbringat stor del av sommaren med honom. Filmen handlar om en kille som vill lite för mycket och hans mesiga kompis som har en dryg flickvän och de tillsammans har en hund vid namn Tingeling och en midsommar. Den utspelar sig i Stockholm, samt på Västkusten. Det var filmat på ett sånt sett att man nu vill åka till båda ställerna. En medelpunkt i filmen är kärlek, om att bli kär och hur det är att leva i förhållanden. Vilket alltid inte är så lätt....
   Dom hade verkligen lyckats pricka in skämten och jag skrattade både ofta och länge. Jag vill inte avslöja för mycket men vi gick och drog sköna kommentarer hela vägen till bilen efter filmen.
  
Jag säger bara "jag vill krama dig"

Så det blir

4/5


Kommentarer
Postat av: Teresa

Går ju att frysa in, men mycket godare nybakade (: Kram!

2009-09-02 @ 23:14:31
URL: http://teresamattsson.blogg.se/
Postat av: nina

Finemang. Då vet vi att vi ska se den.Gillar dina filtips.

2009-09-03 @ 07:28:05
URL: http://ninaruthstrom.blogg.se/
Postat av: Jessica

kikar in

2009-09-03 @ 07:33:37
URL: http://metrobloggen.se/fitmom
....................

Du glömmer väl inte bort att du kan bli prenumerant på min blogg på bloglovin.

bloglovin

Kommentera gärna men lämna ett namn så jag vet vem du är.



Kommentera inlägget:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback