-

Vi har det för jävla bra.

2009-10-11 @ 09:16:40
Det blev bad igår tack vare Tessan som lånade ut Emils badbyxor. STORT TACK! Så tack vare Tessan så fick familjen en makalöst bra dag. JAG körde och Johan satt bak med Max. Vi började med en ÿberdålig loppis, men sen blev det bättre kan jag lova. Vi åkte till Lantliv i Mästerby och njöt av hennes vansinnigt vackra saker. Det blev två fynd. (kommer senare på bild) Därefter blev vi som förtrollade av hur fint det kan va på hösten på denna ö. Fattar inte varför vi inte har fler turister nu? För träden fanns i alla färger, åkrarna likaså och vi bara njöt av förundrades över att vi med största sannolikhet hade missat detta om det inte vore för Tessan. När vi kom ner till Hemse åkte vi direkt till badet. Till en början var det ganska mycket barn med få föräldrar (med tanke på hur dom uppförde sig...) Men efter en stund blev det lugnare och Max stormtrivdes. Han tyckte att det var lika kul på kanten och sitta och ösa vatten i en hink som att bada med oss. Vi konstaterade än en gång att "vi har det för jävla bra".  Efter en timme i plurret tog vi ett gemensamt beslut att det var dags att ge upp. Så vi duschade och packade ihop. Väl ute igen regnade det, precis sådär mysigt som det ska va när man varit i simhallen. Vi åkte in till stan och började med planksteken som Johan tjatat om i ett halvår. Vi åt och hade trevligt, förutom att Max blev färdig tidigare än oss och sprang sen bara omkring och gjorde hyss. Resten av kvällen blev till att slöa framför tv. Och där somnade jag som vanligt. Nu väntar jag bara på att mina killar ska vakna för jag har dukat till frukost.


Kommentarer
Postat av: Catti

vilken mysig dag ni hade.

Ser framemot lördagen.

kramkram

2009-10-11 @ 18:36:48
URL: http://catti.blogg.se/
....................

Du glömmer väl inte bort att du kan bli prenumerant på min blogg på bloglovin.

bloglovin

Kommentera gärna men lämna ett namn så jag vet vem du är.



Kommentera inlägget:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback