-

TRÖTT!!!!

2009-10-21 @ 19:01:48
Just nu är jag bara så okristligt trött, har haft en intensiv dag med lek i lekparken då Nina och Ville och Jenny med Julie och Elis som sov hela tiden. Oj så dom lekte, klätrade, ösade sand och ramlade ca en miljard gånger. Det är en sak som är skit med kylan, dom små måste ju ha varma skor som är omöjliga att gå, speciellt när det är kämpigt annars att gå.... Sen tog jag och Nina killarna i sina vagnar hem till oss för att äta lunch och sen fick grabbarna leka utan ytterkläder och jisses så fint dom leker. Därefter gick vi tillbaka till lekplatsen där Nina hade sin bil, efter det så knallade jag vidare med Max sovandes i vagnen in till stan. Vi tänkte köpa ett par skinnhandskar till Johan både för att han behöver ett par och för att vi är sådär vansinnigt snälla som vill ge honom ett par för att våran kärlek till honom. Men jag kunde inte bestämma mig och Max ville inte sitta mer i vagnen så det blev till att bara gå omkring i butikerna och invänta att Johan skulle komma från skolan, vi behövde inte vänta så länge som tur var och Johan kunde inte heller bestämma sig för vilka handskar han skulle köpa, så det fick bli en fika på Siesta istället. Men även det blev i hundra knyck eftersom Max tyckte att han kunde stå upp i sin stol och dricka av vattnet som stod på bordet med sitt sugrör. DET ÄR INTE OK! Så vi gav upp och gick och letade en bättre mössa till Max men han ville inte testa någon så det fick va, så vi gick för att titta på en ny mobil till mig.... Därefter gick vi tillslut hem och nu ska jag simma med systrarna mina.

Kommentarer
....................

Du glömmer väl inte bort att du kan bli prenumerant på min blogg på bloglovin.

bloglovin

Kommentera gärna men lämna ett namn så jag vet vem du är.



Kommentera inlägget:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback