-

Tända ett ljus?

2009-10-19 @ 19:41:36
Min syster Hanna sa en rätt kul sak idag mitt i all sorg och det var att hon hade funderat på om hon skulle tända ett ljus för farfar, med tanke på att han var maniskt rädd för att saker och ting skulle börja brinna. Så varför skulle man då tända ett ljus för honom och inte istället hitta ett annat sätt att hedra honom på som han lite mer hade gillat. Men jag göra samma som igår, jag tänder mitt ljus och önskar för allt i världen att han inte bara är borta utan att han är på en sjukt fin golfbana med sina kompisar, men att han skulle va runt 30 bast och inga knän skulle göra om.

Hoppas att ni gjort det jag slutligen skrev i förra inlägget, nu ska jag och Johan prata minnen och saker olika personer gjorde och inte gjorde och varför vi saknar dom.

Kommentarer
Postat av: julia

de var i och för sig jag, julia som sa det om faffa och ljus-skräcken.....

2009-10-19 @ 20:20:01
URL: http://chulii.blogg.se/
Postat av: clara

jo just det. är lite förvirrad, men nu minns jag...

2009-10-19 @ 20:32:18
URL: http://cklaris.blogg.se/
....................

Du glömmer väl inte bort att du kan bli prenumerant på min blogg på bloglovin.

bloglovin

Kommentera gärna men lämna ett namn så jag vet vem du är.



Kommentera inlägget:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback