-

Stora häxan.

2009-10-29 @ 16:57:51
Jag måste erkänna en sak och det är att jag är så fasligt rädd. Det är inte för spindlar,svinis eller något annat difust utan Häxan som jag brukar kalla henne. Hon brukar finnas på alla visningar som vi går på och hon skrämmer skiten ur mig med sitt militäriska manliga kommandora sätt. Hon är ca 1,80 lång och ser så elak ut att jag inte vågar va i samma rum som henne utan då smyger jag diskret ut och titta på om kylen är höger eller vänstersvängd eller något liknande fånigt. Som ni säkert förstår tycker Johan att detta är himla kul och han retas mer än gärna om det hela. Och varje gång som vi kommer till ett hus så hoppas jag för allt i världen att Häxen och hennes karl ska köpa skiten så vi slipper dom på nästa visning, men icke. Nästkommande visning så står dom likt förbannat där och jag kommer av mig. MEN idag så var inte hon där!! Så man kan ju bara hoppas att dom nu köpt något kråkslott, för jag hoppas verkligen för alla människors bästa att hon inte ska bo i något område med närmare grannar,för vem vill bo granne med en häxa? 
    Alla andra trippar runt tyst och försynt på visningarna men inte hon, vad är felet med att visa lite hänsyn?? Att vänta på att ett annat par kollat klart i ett rum istället för att komma in och gorma om ditten och datten.
   Nej, schaaaas dumma häxan schaaas!!!

Kommentarer
Postat av: malena

Var det något att ha, dagens visning.??



Skönt att slippa häxan haha din stackare!

2009-10-29 @ 17:48:16
URL: http://vimsigmamma.blogg.se/
Postat av: nina

Hahahah

2009-10-29 @ 20:56:28
URL: http://ninaruthstrom.blogg.se/
....................

Du glömmer väl inte bort att du kan bli prenumerant på min blogg på bloglovin.

bloglovin

Kommentera gärna men lämna ett namn så jag vet vem du är.



Kommentera inlägget:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback