-

♥ Simmande systrar ♥

2009-10-14 @ 18:38:51
Nu är det snart dags igen för att cykla till det mysiga, rena och moderna Solberga badet. Att jag ska cykla dit är sant men resten av det jag skrev var av ren lögn. Det borde ha jämnats med marken för trettio år se! Luktar mögel, vattnet är äckligt och massor med hår i som man alltid får mellan fingrarna, kallt i vattnet och så finns det bara en enda lite ynka 25 meters bassäng... Men vad ska man göra om man vill simma? Åka till Hemse som ligger flera mil bort? Som även det är sunkigt. Det enda som är bra med badet är att ikväll kommer jag och mina kära systrar finnas där för att dra några längder och framförallt basta och umgås.

För övrigt har vi nu ett strålande rent hem efter Niklas passning av Max och det känns för jäkla bra att inte behöva tro att man bor på en soptipp hela tiden. STORT TACK NIKLAS!!!


Kommentarer
Postat av: Catti

Simma är skoj, men som sagt tåkigt att vi inte har en bättre simhall i Visby. Jag ska simma imorgon bitti kl 7.

Har vi någon tid inför lördagen?

kramkram

2009-10-14 @ 19:26:59
URL: http://catti.blogg.se/
Postat av: Jenny

Jag vill ha en Niklas, var hittar man sådana en vardag mitt på dagen? =D



Bokar någon bord eller ska vi bara crasha nåt ställe?

..och ska jag förbereda mig på utgång efter...? Jag kan behöva en del mental förberedelse isf...herregud, det var ju över ett år sedan. Hjälp.

2009-10-14 @ 20:11:16
....................

Du glömmer väl inte bort att du kan bli prenumerant på min blogg på bloglovin.

bloglovin

Kommentera gärna men lämna ett namn så jag vet vem du är.



Kommentera inlägget:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback