-

PRAO

2009-10-22 @ 12:55:36
Idag har jag och Max varit PRAO. Eftersom det är höstlov så hade mammas förskoleavdelning lite barn så vi passade på att fylla ut lokalerna lite. Gillar verkligen deras avdelning, den är mysig, praktisk, pedagogisk och så kryllar det av fina ungar och bra fröknar. Max hittade sin plats direkt i dockis sen på precis alla andra ställen med. Vi fick vara med och sjunga massor med sånger och bara träna oss på att en dag ta steget in i dagisvärlden. Jag tror att Max kommer bli ett exemplariskt dagisbarn. Men jag kommer sakna honom något vansinnigt när han kommer va där. Men det är inte förän i januari så det är ännu ett tag kvar.
  Så nu kan jag lova att min buskorv sover som en stock och jag hoppas att han tänker sova en bra stund nu så jag får en stund för att bara ta det lugnt och göra sånt jag gillar. Det vill säga, sitta vid datorn, äta mandariner, plocka lite och sitta vid datorn igen.

Ikväll har vi THE GREATEST LONDRYDAY EVER..... Gissar på åtta maskiner. Men jag gillar våran tvättstuga med en enkel anledning och det är att där står en radio som säkert stått där sen tvättstugan byggdes på 70-talet och den är så dålig svår att byta kanal på så jag har gett upp rix fm för radio gotland. Detta resulterar i att efter varje tvätt känner jag att jag lärt mig något nytt, en känsla man sällan känner på rix. Därför skulle jag aldrig bråka med Johan om att han istället skulle tvätta,utan istället får han vara kvar i lägenheten med Max och så får jag en lugn stund med radio gotland och ludd i torktumlaren.

Kommentarer
Postat av: julia

åååå va mysigt de lät med radio gotland å tvätta... en stund för sig själv liksom... egentid i kombo med nyttagöra :)

gött!!

2009-10-22 @ 14:10:25
URL: http://chulii.blogg.se/
Postat av: nina

Kul med prao på dagis.



Du, ska du intelägga in en bild på din måbra"vägg". Jag gillade den som fan å blev inspirerad. Den kan inspirera andra.

2009-10-22 @ 14:13:52
URL: http://ninaruthstrom.blogg.se/
....................

Du glömmer väl inte bort att du kan bli prenumerant på min blogg på bloglovin.

bloglovin

Kommentera gärna men lämna ett namn så jag vet vem du är.



Kommentera inlägget:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback