-

Pizza till vansinne.

2009-10-16 @ 20:09:05

Vi är hemma hos svärmor Lena och svärfar Janne och har precis blivit bjudna på pizza och jag är så mätt så jag vet inte var jag ska ta vägen, jag har några alternativ på vad som kommer hända med mig inom dom närmaste minuterna.

1. Jag kommer ligga medvetslös på golvet.
2. Jag kommer kräkas.
3. Jag kommer dö.
4. Jag kommer hamna i sockerkoma.
5. Jag kommer spricka.
6. Jag kommer bli du i huvudet.
7. Jag kommer fisa en miljard fisar.

Och nu händer nog allt på en och samma gång för jag fick precis höra att det vankas daim och kaffe/te nu.



Kommentarer
Postat av: Jenny

Jag röstar på fisarna!!!

2009-10-16 @ 21:11:51
....................

Du glömmer väl inte bort att du kan bli prenumerant på min blogg på bloglovin.

bloglovin

Kommentera gärna men lämna ett namn så jag vet vem du är.



Kommentera inlägget:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback