-

NY VAGN!!!

2009-10-20 @ 20:06:46

Jag är så lycklig, jag är så lycklig jag är så lycklig hela långa veckan ut! Dessa fina rader sjöng Tommy i Pippi Långstrump. Och lite den känslan har jag just nu, mot alla odds. För allt som hänt idag har verkligen två sidor.
Jag gör en lista som vanligt.

• Jag sov som en kratta inatt, jag som alltid annars sover som en stock... Så varför klaga över en ynka natt....
• Max sov till klockan nio, så vi fick så vansinnigt brottom till babysimmet eftersom jag överalat Johan om att han skulle ta bilen idag. Det blev till att halv springa till GEAB där badet började 10:10, vi hann kan jag meddela, men det var på det berömda håret....
• Sen badade vi och Max skötte sig infernaliskt bra, jag var så stolt. Där har jag faktiskt inget att klaga på, förutom det VÄRDELÖSA omklädningsrummet...

• Därefter gick vi hem till mina föräldrars hus för att hålla deras hund Wille sällskap och träffa Hanna som också skulle dit. Max sov bara en kortis i vagnen och höll sen full rulle, tills han somna igen... Sen vaknade han och kissade igen som blöja,vilket han bara gjort en gång tidigare. Så det fick bli ett akutbad i badkaret, sen kom Johan och räddade oss med en ny blöja....

• Där efter vänder turen, eftersom Jenny på Babyproffsen hade tidigare under dagen ringt och sagt att vi kunde komma in med våran vagn och så skulle vi få den nya. Hela den historien drar jag en annan dag.... Och när vi kom in där så stod vår nya vagn där och väntade på oss. Så nu har vi än en gång en ny vagn.......
•Kom hem alldels för sent för att hinna med aerobicen som Tessan hade idag och som jag sett fram emot hela dagen, men det fick bli vårlök och broccolisoppa med toast istället....

• Nu vill Max bara vara med mig och är inte ett dugg intresserad av Johan, tror det hänger ihop med att Johan är iväg mycket mer nu om dagarna.... Och jag känner just nu "GIVE ME SOME SPEACE MAN!"

Avslutningsvis tänker jag dela med mig av en bild på vårat ny vrålåk, i marinblå. Såklart.


Kommentarer
Postat av: julia...

jag vill ut å gå med max i den vagnen!! leka cool city-mama ;) kram på er

2009-10-22 @ 12:32:43
URL: http://chulii.blogg.se/
....................

Du glömmer väl inte bort att du kan bli prenumerant på min blogg på bloglovin.

bloglovin

Kommentera gärna men lämna ett namn så jag vet vem du är.



Kommentera inlägget:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback