-

Niklas på besök.

2009-10-14 @ 09:54:11

Eftersom Max mormor, morfar, farmor och farfar är unga mor- och farföräldrar så jobbar dom alla heltid och detta betyder att jag aldrig får känna va lyxen med att någon passar Max någon timme mitt på dagen som andra mammor som är något äldre än mig kan få njuta av. MEN så har Max andra i sin närhet som ibland kommer och förgyller våran vardag, när jag tröttnat på att leka med djuren och busa i full fart, DÅ kommer Max farbror Niklas förbi och så får jag städa i lugn och ro. Något som är otroligt underskattat, för är jag själv med Max så leker vi medan han är vaken och sover han så tar jag igen mig för att orka med nästa pass.
   Ikväll ska jag gå och simma med min syster Julia, ska bli vansinnigt skönt. Förra vecka var vi och simmade alla systrarna men Hanna blev sur när hon insåg att "vusxensim" inte var att det bara var vuxna som fick bada, leka och hoppa från trampolinerna utan att ALLA skulle simma i cirklar runt runt runt. Jag och Julia skratta så vi höll på att svimma när vi insåghennes besvikelse. Så denna vecka blir det bara jag och Julia. Det ser jag fram massor till!
  Nu ska jag städa som aldrig förr och njuta av passningen av Max.


Kommentarer
....................

Du glömmer väl inte bort att du kan bli prenumerant på min blogg på bloglovin.

bloglovin

Kommentera gärna men lämna ett namn så jag vet vem du är.



Kommentera inlägget:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback