-

Lördagen den 10 oktober

2009-10-10 @ 11:29:54
Idag fick vi alla sova tills klockan slog 8. Då ville Max ha välling och sen plocka med min nattdukslåda, samma ritual varje morgon. Skillnaden var att idag hade Johan tid att ligga kvar i sängen. Vi konstaterade att vi är nog dom lyckligaste människorna i världen. Att få ha det så bra som vi har det borde va en mänsklig rättighet. Att få trivas med sin partner, att ha en underbar son, att trivas hemma och med livet precis som det är. Sen var det dags för frukost och så var dagen igång. Jag har hängt ca en miljard plagg in i garderoberna och Johan pluggar och så går vi runt och kliar oss i huvudet och under var i hela friden är Max badbyxor??? Dom är verkligen borta! Helt väck. Vi hade tänkt åka till Hemsebadet idag bara för att få leka lite i vattnet utan att det finns några direkta regler om vad som ska göras. Men nu vet jag inte hur vi gör, han kan ju inte bada utan badbrallor heller.... Vi har tom letat i diskmaskinen! Ja ja, dom kommer för hoppningsvis fram så småning om.


Kommentarer
Postat av: Nina

Glädjande att ni kan se lyckan i livet. Gräset är ju inte grönare på andra sidan.

Ha så mysigt på badet, om ni nu hittar brallorna.

2009-10-10 @ 12:00:13
URL: http://ninaruthstrom.blogg.se/
....................

Du glömmer väl inte bort att du kan bli prenumerant på min blogg på bloglovin.

bloglovin

Kommentera gärna men lämna ett namn så jag vet vem du är.



Kommentera inlägget:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback