-

Johans varma choklad

2009-10-10 @ 12:09:46

Är det något min sambo är makalös på så är det att testa nya saker och att hitta på nya saker. Själv kör jag alltid på capricciosa när vi beställer pizza och Johan tar snudd på alltid en ny pizza. Ja det är bara en liten liten förklaring på hur vi lever. MEN jag är jäkligt glad för att han är som han är för då får jag smaka på massor med smarriga (och mindre smarriga) saker. Och nu har han gjort det ingen, han har lyckats till 1000. Och det är hans megasmarriga varma choklad som får även mig att vilja dricka varmt,perfekt till dom mörka kvällarna när det blåser ute.

chokladsmarr

Recept:

Lagom med mjölk
Oboypulver
kakao
marshmallow
toblerone

Värm mjölken,i med pulver och kakao
Lägg i en bit toblerone och låt den halvsmälta
på botten.
Sist men inte minst, några marsmallows på toppen,
låt även dom smälta lite.

Sen behövs minst ett ljus, några filtar och en person att dela kvällen med.


Kommentarer
Postat av: Nina

Å va det lät gott

2009-10-10 @ 13:40:44
URL: http://ninaruthstrom.blogg.se/
Postat av: LeeLoo

åh mys vilket härligt recept på en myskväll!

2009-10-11 @ 21:23:17
URL: http://leelooos.blogg.se/
....................

Du glömmer väl inte bort att du kan bli prenumerant på min blogg på bloglovin.

bloglovin

Kommentera gärna men lämna ett namn så jag vet vem du är.



Kommentera inlägget:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback