-

Jag är bra på jättemycket!

2009-10-07 @ 09:08:58

Nina hade gjort en lista på saker hon tycker att hon är bra på, så självklart ska jag skriva en egen list. Varnar för att min lista kan ha en viss likhet med Ninas lista...

Jag är grym på att tycka att jag själv är bra som jag är.
Jag gillar att jag har lätt för att prata med okända människor.
Jag är en toppenmamma till Max.
Jag är bra på att visa mina känslor, oavsett om jag är glad eller arg.¨
Jag är fantastiskt duktig på att hitta saker jag vill göra när det ska städas.
Jag tror jag är en bra sambo...
Jag är bra på att pyssla hemma.
Jag är bra på att få saker som vill göra gjorda.
Jag är bra på att spela fiol trots att jag inte spelar så ofta nu för tiden.
Jag är bra på att lyssna och analysera saker.
Jag är full av energi (innan klockan nio på kvällen)
Jag är grym på att vända och virda på vart enda öre om det behövs.
Jag är rätt fram och ärlig.
Jag kan ta befogad kritik.
Jag är duktig på att ta vara på vardagen.
Jag lever mitt liv på det sätt jag vill.
Jag är bra på att steppa.
Jag är den jag vill vara utan att trampa andra på tårna.

Skriv en lista du med!


Kommentarer
Postat av: Nina

Fy fan va vi är bra!

2009-10-07 @ 09:54:55
URL: http://ninaruthstrom.blogg.se/
Postat av: julia

du glömde en viktig grej; Du är en bra storasyster!!!

grattis på birgitta dagen - ikväll ska vi simmmmmmma :)

love

2009-10-07 @ 11:25:28
....................

Du glömmer väl inte bort att du kan bli prenumerant på min blogg på bloglovin.

bloglovin

Kommentera gärna men lämna ett namn så jag vet vem du är.



Kommentera inlägget:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback