-

Imorgon är det MIN dag!

2009-10-02 @ 20:05:28

Jo faktiskt så är det. Dagen börjar halv nio nere på Wisby Hotell med frukost med mina systrar. Ska bli sjukt gott att sitta där och moffla i sig allt smarrigt som finns. Funderade på om jag skulle lägga upp en plan för vad jag skulle sattsa hårdast på men kom fram till att ALLT ska ner! Ska bli kul att göra något sådant bara vi systrar, är så sällan vi ses bara vi, utan päron och annat folk. Efter det ska jag hitta på något med familjen, gissar på att det blir en promenad längs strandpromenaden, nu när det är lagom kallt om man kan ha picnic utan att man fryser ihjäl, eller att man håller värmen men att man inte kan röra sig pga alla lager kläder. 
   Redan vid fem ska jag iväg på något jag verkligen ser fram emot. JAG är ju tillfrågad att få vara med i Fabélla en tjejklubb med massor av glada tjejer. Vi ska bowla (något jag för övrigt suger på och tycker att det är en sport för töntar, så det är ändå inget att skryta över om man är bra på det) och så ska vi äta nacho (nacho gillar jag!). Trots töntaktivitet så är det inte själva blowlingen som är grejen utan att träffa dessa tjejer som jag ser så fram emot. Jag är så trött på tjejer som klagar på sig själva och allt annat runt omkring en, det är väl för fan inte så jävla svårt att vara lite optimistisk heller??
  Så jag räknar med att jag kommer va lagom trött på söndag, men det får det helt klart va värt!

Nu ska vi äta min goda goda äppelpaj som kommer på recept imorgon.

Nu är det slut på veckan det är dags för fredagsmys!


Kommentarer
Postat av: nina

Ja i morrn smäller det. JAG LÄNGTAR!!!

2009-10-02 @ 20:37:43
URL: http://ninaruthstrom.blogg.se/
Postat av: LeeLoo

Hoppas att hela dagen & hela kvällen blev bra! Kram från mig

2009-10-04 @ 20:54:46
URL: http://leelooos.blogg.se/
....................

Du glömmer väl inte bort att du kan bli prenumerant på min blogg på bloglovin.

bloglovin

Kommentera gärna men lämna ett namn så jag vet vem du är.



Kommentera inlägget:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback