-

Fredag morgon.

2009-10-23 @ 09:26:06
Max lekte snurre sprätt hela natten mellan mig och Johan... Så när han väl vaknade var vi helt slut men trots detta tog jag cykeln till badet för att simma några längder. Piggna till bara jag kom i vattnet, 35 minuter senare hade jag simmat mina längder och jag drog mig hem igen för frukost med familjen. Nu är vi som döda sillar och ingen av oss orkar ens gå in till sängen för att sova en stund, vilket Max redan gör... Nä nu ska jag nog krypa ner i sängen iaf, om jag inte ska somna redan vid åtta ikväll igen......

Kommentarer
Postat av: julia

JÄKÖAR va grym du är Clara!! SJÄLVDISIPLIN!!!! gooood girl! ses imorgon kväll, kram på er

2009-10-23 @ 09:39:43
URL: http://chulii.blogg.se/
Postat av: Jenny

Vi gjorde samma, gick och la oss nu på förmiddagen. Det var det bästa vi kunde gjort.

Ha en toppemhelg!

2009-10-23 @ 11:15:22
Postat av: nina

vi saknade dig

2009-10-23 @ 12:00:23
URL: http://ninaruthstrom.blogg.se/
....................

Du glömmer väl inte bort att du kan bli prenumerant på min blogg på bloglovin.

bloglovin

Kommentera gärna men lämna ett namn så jag vet vem du är.



Kommentera inlägget:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback