-

En liten klapp och mycket klang.

2009-10-01 @ 11:44:10
Idag har vi varit iväg på klapp och klang som vanligt och dra mig baklänges va mycket folk det va! Smockfullt! Trots regn sken Sara som håller i det precis lika mycket som vanligt. Hon är makalöst duktig på det hon gör, hon får en som förälder att vilja gå dit. När man själv känner sig som en påse med skit, så kommer man dit och man glömmer den trötta vardagen för hennes val av sånger och tonart gör att alla kan sjunga med, dessutom så fångar hon barnen på ett så fint sätt. Stor applåd till henne!

  Till frukosten laddade Max så hårt inför Klapp o klang så när han fick tag på min vitaminburk så skakade han de så att vi alla tre blev döva. Tillslut mutade Johan honom med russin för att sluta.. Russin är en av världens bästa mutor genom tiderna, min pappa mutade mig med russin när jag var liten och var med på golfbanan.
  

Kommentarer
....................

Du glömmer väl inte bort att du kan bli prenumerant på min blogg på bloglovin.

bloglovin

Kommentera gärna men lämna ett namn så jag vet vem du är.



Kommentera inlägget:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback