-

Mysmåndag.

2009-11-09 @ 17:01:25

Idag har hela familjen haft en seg och lång dag tillsammans, jag och Johan hann tom se klart Romeo+Juliet som vi började på häromdagen. Sen har vi farit runt i våran nytättade bil i hela stan för att gör mängder med ärenden. Och så slutligen så är vi hemma igen och har precis lagt ett bud på en lägenhet, spännande värre!! Men jag gissar på att det kommer gå lika bra för oss som vanligt. Är det bara vi som fattat att det är sjuka överpriser på stans alla bostadsrätter??

Max är lite hängig, han snorar och är tröttare än vanligt.

Då blir det många Maxböocker kan jag lova. :-)

Nu ska vi baka en smarrig kaka eller vad det nu är som jag hittade i en kokbok.
Delar med mig av den senare.


Kommentarer
....................

Du glömmer väl inte bort att du kan bli prenumerant på min blogg på bloglovin.

bloglovin

Kommentera gärna men lämna ett namn så jag vet vem du är.



Kommentera inlägget:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback