-

JAG ska på After Jobb

2009-11-06 @ 17:49:26
Ja, hur konstigt det än kan låta. Jag som inte har jobbat på snart över ett och ett halvt år ska med mina systrar på After Jobb på Hamnplan. Jag minns knappt när jag var där senast, måste ha varit under min och Annies torné genom stans alla krogar helg efter helg, men det är ju mängder med år sen.
  Men det blir ingen alkohol för min del för jag har fixat iordning nachos till mig och Johan som bara väntar på att ätas, vilket vi ska göra när Max har somnat. Ser så fram emot denna kväll. Att få känna sig lite vuxen igen. Att i lugn och ro bara få umgås med vuxna och få ryckas in i intressanta samtal utan att Max avbryter var tredje sekund.

Så trevlig helg på er alla och för guds skull så har ni väl köpt en present som ligger och väntar på eran pappa nu, eller som i mitt fall dom kommande åren så ligger även ett paket och väntar på Johan från "Max" för att visa den uppskattning jag har för att han är den bästa möjliga pappa som Max kan ha.

Nu ska jag gå och slänga på mig lite läppglans innan jag drar.

Kommentarer
Postat av: Annie L

Ha, de va tider de..!! ;)

Hoppas att ni får mysigt o ha en bra helg!!

2009-11-06 @ 19:10:46
Postat av: Jenny

Hoppas du hade kul!!

2009-11-08 @ 11:56:18
....................

Du glömmer väl inte bort att du kan bli prenumerant på min blogg på bloglovin.

bloglovin

Kommentera gärna men lämna ett namn så jag vet vem du är.



Kommentera inlägget:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback