-

Höstpromenad genom Visby.

2009-11-02 @ 12:31:11


Först ska det kläs på för en promenad i vårat draghål Visby.

Pappa Johan Fixar vantar och Max ramlar hit och dit.

 


Fint hus.




Hela stan kryllar av fina dörrar.


Fontänen väntar på våren och sommaren.



Halloween högt uppe i ett fönster.



Johan med en sovandes Max i vagnen.

Botaniska trädgården,är lika fin på hösten men på ett annat sett.


Stora blad.




Underbara lavendel som jag ville ta med mig hem,
men Johan övertalade mig om att det var stöd så det blev inga...



Underbar ros.


Älskade ringmur.


Kommentarer
Postat av: Nina

Härliga höstbilder. Visby är så jävla vackert

2009-11-02 @ 15:41:27
URL: http://ninaruthstom.blogg.se/
Postat av: Catti

Vår stad är så vacker om hösten.

2009-11-02 @ 19:31:56
URL: http://catti.blogg.se/
....................

Du glömmer väl inte bort att du kan bli prenumerant på min blogg på bloglovin.

bloglovin

Kommentera gärna men lämna ett namn så jag vet vem du är.



Kommentera inlägget:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback