-

♥ Fars dag ♥

2009-11-08 @ 19:45:07

Älskade pappa Göran firades såklart idag med att vi alla tre systrarna samlats hemma hos oss och bakat en äppelpaj och ett presentkort väntade på honom så att vi även Luftslottet som sprängdes blir av på bio när den kommer. Vi hade en trevlig fika och Max åt gladeligen pajen, vilket var första gången han fått smaka något liknande. Så mysigt när vi alla äter tillsammans.

Men vi började firadet av en pappa bra mycket tidigare än så, vi började redan klockan sju imorse... Då tyckte Max att det var dags för att ge  världens bästa pappa sin present. Som ett tecken på hur mycket vi älskar honom så fick han en mössa av oss som han vi visste att han ville ha och han var verkligen snygg i den. Så det vart lyckat. Och ikväll har vi gjort hemmagjord pizza som blev vansinnigt god och nu laddar vi inför veckans film som är min vecka, så jag har hyrt GOOD. Ska bli spännande och jag berättar sen vad jag tyckte om filmen.

Och så finns det en pappa som inte gick att grattas idag, min farfar. Så för honom tänder vi ikväll ett ljus...



Smarrig pizza lagad av mästerkocken Johan.


Syster Hanna leker affär med Max och Max älskade leken! Dom
Var så söta ihop.


Hemsk bild men jag måste ju visa hur förbannat bra jag har det.
Min 14 månaders unge ger mig massage. Så himla kul!


Och här har vi daddy of the year, pappa Johan i nya mössan.
Att ta en bra bild på dessa busfrön är en ren omöjlighet så såhär så alla korten ut.
Vi kan kalla det, personligt och inte uppställt. Hahaha!

Johan vi älskar dig och jag är så lycklig över att just du av alla män i världen är min sambo och Max pappa.
Vi älskar dig pappa Johan!


Kommentarer
....................

Du glömmer väl inte bort att du kan bli prenumerant på min blogg på bloglovin.

bloglovin

Kommentera gärna men lämna ett namn så jag vet vem du är.



Kommentera inlägget:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback