-

Fånigt stolt.

2009-11-02 @ 13:14:15

Idag var vi på musiklekis och när vi kommer in i rummet ser man Julie stå där och bara skiner som en egen liten sol och ropar "Matzx Matzx" och pekar på Max. Jag blir verklig så stolt och lycklig när jag ser ett annat barn som i sån lycka ropar mitt barns namn. Max själv har inte riktigt fattat grejen med att ha en beundrare av den klass som Julie är, hon går efter honom och hela tiden hör man "Matzx" eller något liknade. Max tycker det är kul att leka med henne men inte mer än så, tror att han är ännu mer i stadiet parallell-lekar, när dom tycker det är kul att leka bervid varann men med inte tillsammans. Så jag ser så fram emot när dom kommer börja leka mer tillsammans.
Julie för övrigt är snudd på alltid glad, hon hänger med på allt och är en helt underbar storasyster till lilla Elis. Man kan säga att trots att hon bara är några månader äldre än Max så har verkligen funnit sin roll som storasyster. Hon hämtar nappar och tar hand om sin lillebror genom klappar och har ett vakande öga på honom.
Julie är med och är social till 1000, hon pratar och skojjar hela tiden. Så mamma Jenny och pappa Johan måste vara mycket stolta över sin fina tjej.





Fina tjejer både Jenny och Julie.


Kommentarer
Postat av: Jenny och Julie

Awwwwww..............................!!!!!

Va jag tycker om Dig!

Vi är stolta och mycket glada över vår dotter och lika stolta och glada över att ha funnit Dig och Max.

I dagens samhälle är det sällan man stöter på så snälla och varma människor som Er. Jag kände mig välkommen direkt.

Hoppas Julie och Max växer upp till att bli riktigt goda vänner!

2009-11-02 @ 15:17:27
URL: http://sundberg_24@hotmail,com
Postat av: Nina

Mkt fina tjejer

2009-11-02 @ 15:42:56
URL: http://ninaruthstom.blogg.se/
Postat av: *författaren*

Vilka fina ord Jenny.

Hoppas verkligen Julie och Max håller kontakten länge!

2009-11-02 @ 21:09:22
URL: http://cklaris.blogg.se/
Postat av: AMANDA FALK

söta bilder =)

Ha en toppen bra eftermiddag!

2009-11-04 @ 17:05:51
URL: http://amandajosefine.blogg.se/
....................

Du glömmer väl inte bort att du kan bli prenumerant på min blogg på bloglovin.

bloglovin

Kommentera gärna men lämna ett namn så jag vet vem du är.



Kommentera inlägget:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback