-

Ett underbart ögonblick

2009-11-17 @ 21:59:29
Min mamma kom förbi och trodde att hon skulle hämta en cd till begravningen, men som pappa redan hämtat. Så mamma stannade i trappan och hon och Max pratade lite, han bjöd på en kossa och lite lotsas te. När hon skulle gå igen stod mamma och höll sig i spaljen till trappen och Max gick omkring uppe. Då ber mamma om en puss av Max, han kom och så tittade han lite lurt på henne och busade bara genom att börja krypa runt och larva sig. Men så slängde mamma ur sig "Men jag har ju inte ens svinis, jag är ju vaccinerad" och så kom han på en gång och pussade, som att han förstod vad hon sa. Vi skrattade gott åt situationen och det som precis hänt. Och jag inser att det är dags för att köpa "den blå boken", en bok som finns inom min familj där massor med roliga kommentarer från mig och mina systrar genom åren.
   En av dom bästa är när jag satt i soffan ca fem år gammal och min syster Julia satt brevid. Rätt som det var hade jag slängt ur min att jag hade en sång i huvudet men jag fick inte ut den. Då kröp Julia upp vid min sida och tryckte sitt öra mot mitt och ville lyssna på musiken.

Så det är ett bra tips till er som ännu har små knoddar, skaffa en blå bok och minns allt kul som hänt i vardagen.

Kommentarer
Postat av: Viktkamp

haha vilken söt syster =)

2009-11-17 @ 23:16:07
URL: http://viktkamp.webblogg.se/
Postat av: julia

ja vad ja va gullig förr ;)

den blå boken är bäst!!!

2009-11-18 @ 08:18:25
URL: http://chulii.blogg.se/
Postat av: Sara

Haha, vad roligt!

Ja det är ju ett perfekt sätt att spara minnena på, så de inte glöms bort :D

2009-11-18 @ 20:59:15
URL: http://liteomsara.blogg.se/
Postat av: Emma

Kommer du vaccinera Max?Kul att höra hur andra smbarnsföräldrar tänker?

2009-11-19 @ 20:29:54
Postat av: Nina

Ser bloggen bra ut nu?

2009-11-19 @ 21:05:13
URL: http://ninaruthstrom.blogg.se/
....................

Du glömmer väl inte bort att du kan bli prenumerant på min blogg på bloglovin.

bloglovin

Kommentera gärna men lämna ett namn så jag vet vem du är.



Kommentera inlägget:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback