-

Studentbalen i Visby

2009-05-31 @ 22:14:00
Ja då var det dags igen, idag har årets stundetbal på ön varit. Vädret kunde inte ha vart bättre, solen sken, det var varmt och blåste lite lätt. Eftersom -90orna är den största kullen av studenter (typ) någonsin här så innebar det även mängder med klänningar och kostymer, det ryktades om att det var över 300 bilar!! Så himla kul! Alla var otroligt fina med olika färger och modeller men utan tvekan så fanns det en tjej som slog alla andra tjejer, min lilla prinsessa Hanna. Hon strålade och var nästan olagligt snygg! Dessutom var henne "partner" en riktig pudding han med som fick mig att tappa hakan över hans trevliga uppförande! Så där var balens kung och drottning helt klart!
Självklart tog vi massor med kort och här kommer lite.




Några minuter innan vi åkte mot Almedalen.


Äntligen fick vi se dom i den coola bilen, kändes som att vi väntat i en evighet trots att dom kom bland dom första.

Vi var inte dom enda som tog oss ner dit kan man säga.
Det är Hanna o Oscar i den blå bilen.


Såhär snygga hittade vi dom efter bilåkeriet var slut.


Alla systrarna på en gång, vem vill inte passa på att pussa på en sådan snygging?!!


Många uppställningar blev det som ville passa på att fånga dessa snyggingar.


Och så passade vi på att leka askungen, slående likt måste jag säga!


Någon som har kämpat som ett djur för att göra denna dag perfekt för
Hanna är våran underbara mamma så hon är värd en STOR applåd
för att snart ha genomgått hela TRE studenter med
middagar, klänningar, presenter, hår, ja allt som hör studenten till.
Du är guld värd mamma som gör och gjort detta för oss!!

Nu sitter jag här hemma och tänker på min lilla Hanna som blivit så stor att hon är på bal och önskar för allt i världen att hon har en alldeles alldeles alldeles
underbar kväll på slottet (Visby Strand).

Kommentarer
Postat av: cat

Åhhh vilken fiiin klänning Hanna fixat. Jättefin =) Hoppas att hon hade en kanonkväll! Kram!

2009-06-01 @ 19:16:01
....................

Du glömmer väl inte bort att du kan bli prenumerant på min blogg på bloglovin.

bloglovin

Kommentera gärna men lämna ett namn så jag vet vem du är.



Kommentera inlägget:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback