-

Nä, så illa är det inte...

2009-05-18 @ 23:38:33
Men i stundens hetta kan vem som helst bli tokig och idag var det min tur. Det hela slutade med att vi möblerade om vardagsrummet och det blev nog ganska bra, förutom att man inte kan gå till köket eller något annat rum heller för den delen för att det står miljarders miljarders med möbler som vi ska göra oss av med där....
Max tyckte att det var himla kul att vi möblerade om, för då kom dammsugaren fram, vilket är hans favoritleksak och han kunde leka med den, stackars barn! Som tur var så var han lite mera försiktig idag än igår när han fick för sig att slänga sig över den och landa på nosen så att blodet sprutade ut i näsan och kaoset var ett faktum. Det bli nog som våran instruktör på babysimmet säger "den killen kommer ni få sitta många gånger på akuten med för han är inte rädd för nått"... Det är något jag INTE ser fram emot. Men imorgon ska vi simma igen och då ska äntligen Johan vara med igen, var ett tag sedan nu, tror han kommer tappa hakan över våra färdigheter.


I våran familj är det jag som skruvar och är ByggareBob.


Idag har både Johan och Max namnsdag, det firade vi med en promenad i regnet till BrödBoden.
Sydvästen Max har på sig hade jag när jag var en liten plutt. Snacka kvalité!!


Lill- Eric  hade fått paket av sin snälla mormor, det var en asball tröja med en slips på
och en bok med Molly som ska bada, jag "läste" den för Max och sen satte sig ungen ner på golvet med boken och sa
"BADA"!! Hallå, du är bara 8 månader, ta det lite lugnt vet jag!!

GRATTIS pojkarna mina! Och alla andra Eric för den delen, du med Carlsson!

Kommentarer
Postat av: nina

Han är otrolig den ungen.

Kram på er. Saknar er.

2009-05-19 @ 07:29:13
URL: http://ninaruthstrom.blogg.se/
Postat av: Moster H

Grattis i efterskott på Erikrna:)

Max...va kan man säga, finns fan ingen sötare kille än han!

2009-05-19 @ 09:25:02
URL: http://hande.blogg.se/
Postat av: Gammelmoster

Grattis Erikarna! Jag har faktiskt tre erikar i mitt hus,men jag ska då alltid vara värst, hahaha! Kram moster!

2009-05-19 @ 17:28:34
....................

Du glömmer väl inte bort att du kan bli prenumerant på min blogg på bloglovin.

bloglovin

Kommentera gärna men lämna ett namn så jag vet vem du är.



Kommentera inlägget:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback