-

Max 9 mån!

2009-05-26 @ 19:39:31
Tänk att för hela nio månader sedan fick jag och Johan vara med om våra livs tuffaste dag, men så kom belöningen och den var bättre än allt annat som finns i världen, inte för att jag förstod det just då men för var dag som går så växer min kärlek till denna lilla kille som utvecklas i raketfart och är en helt underbar krabat.
Redan nu kan jag undra var min lilla plutt som älskade att somna med ena bröstvårtan i ögat och ligga så i flera timmar tog vägen, visst är jag glad för att han har slutat att sova så men den där lilla killen som man varje dag hittade nya drag och egenheter hos har nu blivit Max. Han är så självklart Max och ingen annan. Jag kommer ihåg att jag var dörädd inne på bb att dom skulle komma och ta honom och lägga honom på en rad med andra bebis och så skulle jag tala om vem som var han, min skräck var då att jag inte skulle komma på det. Tack och lov försvann denna rädsla, för shit va jobbigt det hade varit annars!

Nu ska jag gå in till familjen och ha lite 9 månaders mys.

Här har ni lillprinsen bara en timme gammal.

Kommentarer
Postat av: nina

GUUUU va länge sen vi sågs nu. Inte bra!



Grattis Max

2009-05-26 @ 19:59:27
URL: http://ninaruthstrom.blogg.se/
Postat av: catti

håller med Nina att det är fruktansvärt längesen vi sågs. En promenad idag kanske?



Stort Grattis till Max. Tiden går grymt fort

2009-05-27 @ 06:03:45
URL: http://catti.blogg.se/
Postat av: Tonårsliv by Leonora - Back in the game again

Hoppas du får en härlig dag! :)

allt väl?

2009-05-27 @ 06:11:17
URL: http://magiskaminnen.blogg.se/
....................

Du glömmer väl inte bort att du kan bli prenumerant på min blogg på bloglovin.

bloglovin

Kommentera gärna men lämna ett namn så jag vet vem du är.



Kommentera inlägget:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback