-

Lilla Mars och stora Max

2009-05-28 @ 11:48:04

Tänkte jag skulle klämma in lite kort från resan i helgen.



Gullungarna Emil och Max busade på bussen från båten.


Efter middagen var Cattis på hugget så jag och Annie hakade direkt!


Så då blev vi såhär glada.


Morgonen därpå var både Max och Johan trötta efter en tuff natt med hosta och mycket snurr hos Max...


I väntan på pendeln till den nya bilen.


Busiga ungar får sitta i på väskhyllan på tåget.

 
På hotellet satt Max så fint och åt frukost med oss, han passade på att prata massor också.


När vi var hemma hos Lisa, Victor, Viggo o lilla Mars var även Lisas mamma Mona där. Tycker så mycker om detta kort på dessa två fina personer.


Jag fick chansen att känna lite på släktens senaste förvärv, en riktig liten guldklimp.
Kan inte tänka på annat än dom som får sina konddar precis efter sig, shit vilken simultankapacitet dom måste ha! Själv hade jag fullt sjå med att begrunda mästerverket och hålla i Max flaska samtidigt! Jag som annars har problem med att läsa tidningen samtidigt som jag äter, så nej, detta är nog inget för mig. Jag är lite mer för en sak i taget.

Sådär, nu har ni sett lite av allt vi gjorde over there.


Kommentarer
Postat av: catti

Verkligen 2 trötta killar. Vilka mysiga kort.

2009-05-28 @ 12:39:02
URL: http://catti.blogg.se/
Postat av: CAT

Snygga kort! Det var jättekul att ni var här =) KRAAAM

2009-05-29 @ 18:56:57
Postat av: Tove Ö

Hej Clara!

Vilka fina bilder du har! =) Verkar som att ni har det varmt å skönt på ön också, hoppas allt e bra. Kramkram

2009-06-03 @ 14:11:34
URL: http://tovisens.blogg.se/
Postat av: Anonym

haha till o prata emot sig själv... =)

2010-01-19 @ 16:27:11
....................

Du glömmer väl inte bort att du kan bli prenumerant på min blogg på bloglovin.

bloglovin

Kommentera gärna men lämna ett namn så jag vet vem du är.



Kommentera inlägget:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback