-

Korven Pocahontas Lillasyster Tigerlilja Hanna

2009-05-20 @ 14:38:45
Kärt barn har många namn heter det och där är minst sagt vad Hannie Pannie har, min älskade lillasyster som nu snart har några riktigt stora dagar framför sig. För på något konstigt vis har hon blivit så stor att hon ska ta studenten (hur nu hon kunde bli så stor). Så nu längtar jag massor efter att få se henne på balen i den finfina klänningen och sen på studenten i den vita mössan och allt.
 Jag kan inte säga annat än att jag är stolt och superglad för att få ha henne som syster. Hon är starkare än många andra jag känner och har en humor som få. Hennes skratt smittar av sig och hon är perfekt på att vara min lillasyster Hanna. Så nu känns det konstigt att hon ska ut i stora världen och bla köpa sig en liten lägenhet, som kommer passa henne så himla bra! Hon har ett sommarjobb som många tjejer är avundsjuka på och även detta är jag stolt som få över.
Utöver detta är hon Max gudmor, han tycker så mycket om denna galna gudmor som busar med honom och jag är glad för att hon ville ta det ansvaret som hans gudmor.



Kreativa Hanna leker Jesusbarnet med Max, Max var då ca 2,5 månad.....

Kommentarer
Postat av: Emilia

Fint skrivet om Hanna :-)



Tycker också att det ska bli kul och se henne på studenten . Kram Emilia

2009-05-20 @ 19:54:10
URL: http://mimmilia.blogg.se/
Postat av: Hannie-pancake

naaw, får ju tårar i ögonen när jag läser detta! JAG BLIR RÖRD! jag är så stolt och glad att jag får vara gudmor och moster åt världens sötaste lillkille. och jag är stolt över att få vara din lillasyster!

älskar dig.

2009-05-21 @ 17:41:09
URL: http://hande.blogg.se/
....................

Du glömmer väl inte bort att du kan bli prenumerant på min blogg på bloglovin.

bloglovin

Kommentera gärna men lämna ett namn så jag vet vem du är.



Kommentera inlägget:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback