-

Jag har väldens finaste unge.

2009-05-14 @ 22:43:47

Utan tvekan har vi fått världens finaste unge. Han är inne i en jobbig period nu som innebär att han snart ska bli nio månader och det verkar vara en livskris i sig med

1. fjärde tanden på gång.
2. seperationsångest så det heter duga från mig och johan.
3. tycker alla andra är obehagliga typer i början.
4. sover dåligt.
5. vill helst va i famnen
6. lär sig nya saker varje dag


så jag är med andra ord.

1. trött
2. trött
3. trött

Men även ganska nöjd, vi har äntligen fått upp honom i vikt igen, var på BVC idag för en tidig niomånadskoll o vägde honom och han väger nu 8550 gram!! Obajsad, men ändå! Så vi känner oss otroligt nöjda. För övrigt konstaterade vi att han ligger före i den "normala" utveckligen, då han nu

1. kryper (då å då)
2. pratar vissa ord (mamma pappa vovve o Max)
3. ställer sig upp (överallt o hela tiden)
4. går om man håller i fingrarna

Nu ska jag gå och sova en stund, för sen lär lilleman vakna o då är det slut på husfriden.


Kommentarer
Postat av: nina

UNDERBART med vikten.

Förstår att du är trött gumman.

Det är inte klokt vad han kan.

Kram

2009-05-15 @ 15:28:46
URL: http://ninaruthstrom.blogg.se/
....................

Du glömmer väl inte bort att du kan bli prenumerant på min blogg på bloglovin.

bloglovin

Kommentera gärna men lämna ett namn så jag vet vem du är.



Kommentera inlägget:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback