-

GIviktkoll.se

2009-05-01 @ 19:45:18
Trodde jag aldrig om mig själv...Men jag har anslutat mig till GIviktkoll.se och jag är sååå imponerad av allt som finns på denna underbara sida. Jag blir ju smal av att bara kolla på hemsidan, så proffsigt gjord, peppande känsla av att bara kolla runt och dessutom finns det listor på ALLT man kan tänkas äta! I´m in love!! Kan tycka att det är varje människas rätt/behov av en sådan hemsida, för även om man är smal behöver man äta hälsosamt. Det enda som är mindre bra är priset för att vara med... Men om jag inte ska ligga i vassen i sommar så får det fan kosta också! Så nu lägger jag min vikt i deras händer och lovar och svär att göra allt som dom säger att jag ska göra.



Kommentarer
Postat av: nina

Lycka till!

2009-05-01 @ 21:48:21
URL: http://ninaruthstrom.blogg.se/
Postat av: Linda

Låter som du är peppad! Önskar dig lycka till och tror definitivt att du klarar det! Som sagt, är ju inte så svårt med maten, det är värre med karaktären ;-)

Men då kan vi ju peppa varandra om inte annat :-)

2009-05-03 @ 22:44:46
URL: http://lan.blogg.se/
....................

Du glömmer väl inte bort att du kan bli prenumerant på min blogg på bloglovin.

bloglovin

Kommentera gärna men lämna ett namn så jag vet vem du är.



Kommentera inlägget:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback