-

GIrivstart efter en vecka.

2009-05-06 @ 21:26:48

Det har redan gått en hel vecka sedan jag började äta helt enligt GI och jag är som frälst!! Äter massor med grönsaker och fuskar inget. Varje måltid säger både jag och Johan att det var riktigt gott så det är mer än man kan begära. Har inte under någon dag tänkt att jag höll på att svälta ihjäl utan har jag har mått bra hela tiden och har minst lika mycket ork som tidigare. GIviktkoll.se är verkligen toppen om man ska göra detta, trots priset, utan GIviktkoll.se tror jag det är lätt att misslyckas och man skulle tröttna på grönsaker och kött ganska fort, men där finns mängder med recept, tips och förslag på vad man bör äta och hur man ska träna. 

Mat jag fått upp ögonen för:
Sallader i olika sorter.
Ost!! Så jäkla gott!
Taco utan bröd o chips, faktiskt gott de med.
Omelett, gör nästan en omeplett om dagen.


Mat jag saknar:
Fil o müsli till frukost
Macka
Chips (men det är jag ju alltid sugen på, hahaha)


Clara:                             En vecka: -5 kg!!!  (så nu väger jag mindre än innan jag blev gravid! ÄNTLIGEN!)
Johan:                                               återkommer...



PS. Jag antar att  kommande vecka kommer vara betydligt tuffare så träffar ni mig, peppa mig allt ni kan då till att inte lägga av. Jag behöver det!! DS


Kommentarer
Postat av: catti

du är superduktig och johan med.

2009-05-07 @ 06:13:09
URL: http://catti.blogg.se/
Postat av: Annie L

Vadå sallad...?! Kan du käka grönsaker nu?? ;)

2009-05-07 @ 09:17:48
Postat av: Hannie

Bee agressive, bee bee agressive! Go Clara



Awesome oh wow, like totely freak me out, i mean rigth on, the sure thing is clara is number one!

heheheh

2009-05-07 @ 11:36:33
URL: http://hande.blogg.se/
....................

Du glömmer väl inte bort att du kan bli prenumerant på min blogg på bloglovin.

bloglovin

Kommentera gärna men lämna ett namn så jag vet vem du är.



Kommentera inlägget:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback