-

FY FAN VA HOPPLÖST ALLT KAN VA!

2009-05-18 @ 11:56:43
Precis så känns det just nu... Johan tycker en bil, jag tycker en annan... Jag hittar ett boende, Johan är emot...
Igår satt jag med lillasyster Hanna och försökte hjälpa henne att komma fram till hur hon ska göra med boende i sommar/hösten osv... Livet är alltid så mycket enklare från andra sidan, svaren är så mycket tydligare och så säger man "om jag var du skulle jag...." men när det väl gäller en själv är det inte lika kul, speciellt inte när man inte skiter pengar.

Kommentarer
Postat av: cat

Nej fy det är inte lätt att alltid tycka samma. Vi har samma problem ibland när det gäller inredningen....o jag ger mig så jävla sällan med. Mohahahahahah. :) Nej men nu har vi det riktigt fint, så som vi vill ha det! Hoppas ni tittar förbi någon gång. Kram hej. Ps. gud va pengarna skulle va bajsiga om man sket ut dem. Fräscht.

2009-05-18 @ 19:10:45
....................

Du glömmer väl inte bort att du kan bli prenumerant på min blogg på bloglovin.

bloglovin

Kommentera gärna men lämna ett namn så jag vet vem du är.



Kommentera inlägget:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback