-

Älskade lilla unge!

2009-05-04 @ 09:41:15
Igår var det dags för mig att välja söndagsfilm, det blev I am Sam. En otroligt rörande film om en utvecklingsstörd pappa till en normalbegåvad dotter, än en gång grät jag  när filmen var slut av lycka för hur bra vi har det. Och att inteligens är en bonus i familjer då man kan utvecklas tillsammans, men det viktigaste än en gång är kärleken. Han älskade verkligen sin dotter och hon älskade verkligen sin pappa, personer som dessa karaktärer gör världen lite ljusare och det ger mänskligheten hopp.

Natten var ganska tung, Max vaknade minst 174 gånger och en av dom sista gångerna ville han sova precis intill mig. Det är skönt att han känner sig trygg intill oss och så tydligt talar om när han känner sig trygg eller inte. Efter en stund insåg jag att jag måste flytta på honom lite lite för att själv kunna sova, då låg han så fint på kudden brevid mig och la sina små händer om min hand och så skulle han sova. Det var ett sånt där halleljua moment som man aldrig någonsin kommer glömma.


När Max var liten liten liten plutt sov han alltid i min eller Johan famn.
Här är ett gammalt kort på Johan, mig, Max och svärmor Lena hemma hos
svärmor och svärfar.

Kommentarer
Postat av: malena

åh vad mysigt det är när dom är såna små pluttar som får plats att ligga så där.



Och klart du skulle orka med en stor familj du med

2009-05-04 @ 15:48:16
URL: http://vimsigmamma.blogg.se/
Postat av: Gammel mormor

Nu har jag också tittat lite med hjälp av Lena

2009-05-05 @ 10:19:31
....................

Du glömmer väl inte bort att du kan bli prenumerant på min blogg på bloglovin.

bloglovin

Kommentera gärna men lämna ett namn så jag vet vem du är.



Kommentera inlägget:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback