-

11 punkter

2009-05-05 @ 19:31:49
Vilken kanondag det blev idag! Eftersom jag gillar mina listor ska det bli en även nu.

1. Smootie till frulla!
2. Köra stackars Johan med ryggvärk till skolan.
3. Åka och hälsa på Monica på pappas jobb, pappa var ute o hojjade. Mycket trevlig stund.
4. Babysim. Gick helt klart över förväntan! Gjorde massor med nya saker som jag är grymt impad över att Max klarade, han har ju trots allt varit sjuk två gånger...
5. Åkte i rally fart ut till Catti o Vincent i Fole. Där var även Nina o Ville, Linda o Martin. Catti bjöd på en karategod omelett. Killarna lekte så fint på golvet.
6. Körde tillbaka till stan i rallyfart, för att bjuda Emilia, Agge och Emilias kompis Emma på lite fika eftersom Fia den stackaren ligger med jordens migrän. Skickar den största krya på dig kramen till dig mutta Fia (när jag var liten kunde jag inte säga moster så det fick bli mutta....)!
7. August o Max lekte så fint, längtar efter att dom ska komma mer på samma plan så dom kan leka ännu mer.
8. Skickade hem alla ungar/tonåringar med bussen. Agge är stormförtjust i att åka buss.
9. Vi åt resterna av tacosen från igår, så jäkla gott idag med!
10. Johan o Max leker för fullt i vardagsrummet o jag har fått en stund till att sitta här. Hör hur det skrattas där inne hela tiden. Ett underbart ljud!
11. Mystime väntar med min lilla familj.


Det var dagens schema. Adjöken adjö!!

Kommentarer
Postat av: catti

verkligen en kanondag. vad du hann med mycket

2009-05-06 @ 06:11:29
URL: http://catti.blogg.se/
....................

Du glömmer väl inte bort att du kan bli prenumerant på min blogg på bloglovin.

bloglovin

Kommentera gärna men lämna ett namn så jag vet vem du är.



Kommentera inlägget:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback